بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

امکانات جدید آنتی ویروس کوئیک هیل ۲۰۰۸ در بخش گوشیهای موبایل

شرکت تکنولوژی های کوئیک هیل (Quick Heal Technologies Ltd) آنتی ویروس قدرتمند و با امکانات فوق العاده بالای خود را معرفی کرد. برای انتشار نسخه نهایی آنتی ویروس کوییک هیل 2008 باید چند هفته ای منتظر بمانید.
این بار هم کوییک هیل یک ویژگی انحصاری بسیار مهم و قابل توجه -که فقط این آنتی ویروس از آن بهره مند می باشد - ارائه کرد.
ویژگی اسکن گوشی های موبایل (PC2Mobile Scan):
ویژگی اسکن گوشی های موبایل (PC2Mobile Scan) این ویژگی انحصاری را به شما می دهد تا همه نوع گوشی های موبایل، PDA (گوشی های موبایل کامپیوتری)، Smart Phone (گوشی های موبایل هوشمند) را ویروسیابی و ویروسکشی کنید. Quick Heal Total Security 2008 این امکان را به شما می دهد تا گوشی های موبایل ویروسی شده را از طریق اتصال با بلوتوث (Bluetooth) و یا کابلهای یو اس بی (USB cable) به کامپیوتر خود ویروسیابی کرده و موبایل خود را از ویروسها (Virus)، بد افزارهای و اسپایوریرها (Spyware) و نرم افزارهای خطرناک (Riskware) پاکسازی کنید.
به گفته مسئولان شرکت کوییک هیل هم اکنون این آنتی ویروس از موبایلها ودستگاههای ارتباطی زیر را پشتیبانی می کند:
سونی اریکسون، نوکیا، موتورولا، ال جی، سامسونگ، اچ تی سی، آی میت، پاناسونیک، زیمنس، اچ پی، او تو و همه گوشیهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز. لیست کامل سری گوشیها را می توانید از در اینجا ببنید و مدل گوشی خود را چک کنید:

- در ضمن این شرکت دائما در حال مذاکره و گرفتن تاییدیه ها برای گوشیهای بیشتری می باشد که در آینده به این لیست اضافه می شود.
(در ضمن هنوز Quick Heal2008 منتشر نشده اما من با تماسی که با دوستانم گرفتم در حال گرفتن نرم افزار و آپلود آن هستم. به محض اینکه بتونم برنامه را بگیرم حتما لینکش را توی وبلاگ خواهم گذاشت تا شما هم بتونید استفاده کنید.)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد