بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

هک و آنتی هک (Hacking & Anti-Hacking)

مبحث هک موضوع اثرگذاری در توسعه IT در جامعه می باشد. از آنجایی که هیچکس نمی تواند ادعا کند که از هک شدن در امان است، شرکتهایی در زمینه توسعه امنیت در اینترنت بوجود آمده اند. این شرکتها راهکارهای امنیتی خود را به موسسات و بانکهای اینترنتی و سایتهای مهم که موضوع هک شدن می تواند عوقب بسیار گرانباری برایشان به  وجود آورد می فروشند. به عنوان مثال راهکارهای امنیتی شرکتهایی مثل Hack Secure  به همراه برخی پروتکلهای امنیتی خاص مانند SSL 128/256 bit برای جلوگیری از هک شدن بسیار مناسب می باشند.
البته هک کردن وب سایت ها به راحتی برای هرکسی ممکن نیست. بدین معنا که برای هک کردن یک سایت شما باید یکی از مشکلات امنیتی سیستم عاملهای وب (مثل ویندوز و یا لینوکس) را بدانید و خود شرکتهای سازنده نرم افزارها از آن بی خبرند و یا هاستینگ شما نسبت به نصب پچهای امنیتی کوتاهی کرده و هکرهای حرفه ای از این نقطه ضعف استفاده کرده و اقدام به سرقت اطلاعات و یا تغییر در اطلاعات می کنند.
بنابراین هک یک مسئله مهم است و اگر به آن توجه نشود می تواند مانع رشد فناوری ارتباطات و اطلاعات شود. در ضمن این توضیحات نباید موجب شود که مسئولین IT سازمانهای دولتی علی الخصوص بانکها و ارگانهای مالی و اقتصادی کشور نسبت به رعایت بالای امنیت در سیستمهای خود بی توجهی کنند و تنها دلخوش به استفاده از پروتکلهای امنیتی معمول مثل SSL شوند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد