بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

شرکت کوئیک هیل موفق به کسب جایزه 100شرکت فینالیست آسیایی شد

Red Herring لیست 200 فینالیست را برای دریافت جایزه‌های ویژه 100 شرکت برتر آسیایی را منتشر کرد. نویدبخش‌ترین فناوریهای انحصاری در جشنی در هنگ‌کنگ چین تجلیل خواهند شد.

سانفرانسیسکو – کالیفرنیا 7 آگوست 2007  (سه شنبه 16 مرداد 1386)

مجله Red Herring امروز اعلام کرد که شرکت CAT جزء لیست نهایی پیشتازان جایزه‌های 100 شرکت برتر آسیایی شد.      http://www.qhi.ir

تیم تحریریه Red Herring با دقت، فینالیست‌ها را بر اساس معیارهای سخت‌گیرانه‌ی این موسسه معتبر جهانی گزینش نمود.

200 فینالیست در 16 کشور/منطقه از جمله چین، هند، ژاپن، کره، سنگاپور، استرالیا و ویتنام انتخاب شده‌اند.

نام 200 کمپانی راه یافته به لیست نهایی را برای دریافت جایزه ویژه Red Herring 100 Asia 2007" می‌توانید به صورت آنلاین در http://www.herringevents.com/asia07/index.html مشاهده نمایید.

Red Herring

جوئل دریفاس سرپرست تحریریه Red Herring  گفته است:"ما 200 فینالیست را از میان 16کشور/منطقه هایی انتخاب کرده‌ایم که که همگی رقبایی سرسخت برای یکدیگر هستند. آن‌ها شرکت‌هایی هستند که به خاطر نوآوری و تعریف قدرتمندانه از اهمیت نقش فناوری در اقتصاد آسیا و جهان پیشرفت می‌کنند."

کایلیش کاتکار مدیرعامل CAT می‌گوید:"RH 100 Asia یک چارچوب عالی است، بودن در بین " Red Herring 100 Asia 2007" ما را مغرور ساخته است و به ما انگیزه‌ای برای انتخاب اهداف بالاتر داده است."

Red Herring 100 Asia 2007 یک رویداد منحصر به فرد است که 100 شرکت خصوصی پیشتاز را در سراسر آسیا و اقیانوس آرام تعیین می‌کند. این مراسم، فهرستی از نخبگان کارآفرین و شرکت‌های سرمایه‌گذاری جهانی را برای نمایش برتری در نوآوری‌ها را گرد هم می‌آورد.

این  نشست سه روزه شامل ارائه سخنرانی‌ها، میزگردها و شبکه‌های صمیمی که برای سهیم شدن در ایجاد ارتباطات و آموختن این که چگونه می‌توان بهترین جایگاه را در تجارت و تکنولوژی آسیا بدست آورد، بوجود آمده است.

سخنرانان متمایزRed Herring 100 Asia  اشخاصی شامل ریچارد لی، رئیس PCCW، سه هیون اوه رئیس SK Telcom، جان چن رئیس Sybase،  ویکتور کو مدیرعامل Youku.com(ریس سابق Sohu.com)، جیمز دینگ رئیس AsiaInfo، و جان هاملستاد رییس بخش سرمایه‌گذازی Apac(آسیا و آرام) مایکروسافت و بسیاری دیگرمی‌باشند. برای مشاهده لیست کامل سخنرانان، می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.herringevents.com/asia07/speakers.html

 

 

 

درباره Red Herring

Red Herring یک شرکت رسانه‌ای جهانی می‌باشد ، یک مجله رهبران اختراع در جهان، که بهترین مخترعان فناوری در جهان، سرمایه‌گذاران و تصمیم‌سازان تجارت را در میادین مختلف ، خدمات خبررسانی فناوری به صورت روزانه، و رویدادهای مهم برای رهبران فناوری در سراسر جهان را ارائه می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر، به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.redherring.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد