بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

امنیت در شبکه های ادارات دولتی

اگرچه موضوع امنیت در شبکه های کامپیوتری سازمانها، ادارات، شرکتها، نهادهای دولتی  در ایران زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد، اما به عنوان یک مبحث بسیار مهم در راه اندازی شبکه های رایانه ای در جهان محسوب می شود.
اصولا قبل از راه اندازی یک شبکه باید به فکر امنیت Network بود. امنیت شبکه (Network Security) در یک سازمان دولتی شامل نصب نرم افزارها و سخت افزارها و کانفیگ و تنظیمات صحیح شبکه می باشد.
امنیت دیجیتالی و علی الخصوص شبکه های سازمانهای دولتی یکی از مهمترین امور می باشد که متاسفانه در ایران بعلت کمبود دانش IT مدیران و کارشناسان سازمانها دولتی مغموم مانده است. دلیلی که باعث می شود در عصر ICT و آرشیوهای دیجیتال بعضی ها رایانه ها و نرم افزارها را ناپایدار و غیر دائمی بدانند، ضعف در دانش فنی و استفاده درست از تکنولوژی های روز می باشد. به عنوان مثال برای در امان ماندن از خطرات امنیتی اگر شما می توانید از یک مشاور قوی امنیت و یک آنتی ویروس قوی و رعایت نکات مطرح شده در این وبلاگ استفاده نمایید و برای هرخطر دیگر نیز می توانید راهکار مناسب آن را بیابید مثلا برای جلوگیری از نگرانی در مورد خراب شدن اطلاعات می توانید از سیستم پشتیبان گیری Back Up اتوماتیک و یا استفاده از تکنولوژی RAID که مانع از بین رفتن اطلاعات یک هارد در صورت سوختن می شود، استفاده نمایید. (اگر در مورد Raid اطلاعاتی خواستید پیام بگذارید تا مطلب جدید ارسال کنم)
اگر ادارات از مشاوران و متخصصان امنیت استفاده کنند، این خود به برقراری بالاتر امنیت کمک شایانی می کند.

نصب نرم افزار آنتی ویروس تحت شبکه خوب و اصل و خود یکی از مهمترین  ساده ترین اقدام در برابر حملات و ویروسها می باشد. -که من آنتی ویروس Quick Heal نسخه Admin Console3.0- را پیشنهاد می کنم-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد