بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

روشهای تبلیغاتی شرکتهای بزرگ آنتی ویروس جهان

شرکتهای بزرگ جهانی برای تبلیغات خود از روشهای گوناگون بسته به بازار هدف خود استفاده می کنند.
اصولا همه شرکتهای آنتی ویروس جهانی باید دارای تاییدیه های معتبر بین المللی باشند تا بتوانند در بازار حضوری موفق را داشته باشند. از اینرو موسسات معتبر بین المللی مانند VB100% و Check Mark به وجود آمدند. آین موسسات برای پذیرش هر ویروسیاب، پس از گرفتن مبلغ مشخصی جهت عضویت و انجام آزمایشات، ابتدا تست های مربوط به رعایت قوانین کپی رایت و  حقوق معنوی را مد نظر قرار می دهند. یعنی اگر شما دارای آنتی ویروسی می باشید باید همه قسمتهای آنرا خودتان نوشته باشید و یا اگر از امکانات دیگران استفاده می کنید حتما باید از آن شرکت مجوز گرفته باشید. بعد از رعایت قوانین کپی رایت انجین نرم افزار باید توسط خودتان تهیه شده باشد، یعنی نمی توانید از انجین دیگران استفاده کرده و اقدام به تست آنتی ویروس و گرفتن تاییدیه نمایید (مشکل یکی از شرکت آنتی ویروس ایرانی که از انجین یک شرکت خارجی استفاده می کند و فقط اقدام به ساخت اینترفیس و زبان فارسی برای آن کرده اند و برای همین نمی توانند از شرکتهای بین المللی تاییدیه بگیرند).
سپس این شرکتها اقدام به تست همه آنتی ویروسهایی که به این موسسات ارائه می شوند در یک محیط و شرایط کاملا یکسان می نمایند و نتایج خروجی خود را منتشر می کنند -البته نتایج کلی را بصورت رایگان و جزئیات -.  سوالی که اینجا مطرح است این است که آیا می شود به نتایج این موسسات اعتماد کرد یا خیر؟
بله، تا اندازه زیادی می توان به این نتایج دل خوش کرد، اما هر کس باید خودش هم آنتی ویروس موردنظر را تست کند. در برخی موارد دیده شده که این موسسات بزرگ نیز با دریافت مبالغ زیادی اقدام به انتخاب یک آنتی ویروس با اختلاف بسیار زیاد نسبت به حریفان بعنوان اول می کنند. بنابراین این موضوع در تعداد کمی از آنتی ویروسها صدق می کند و اصولا می توان به این رده بندی ها و مقایسهای آنتی ویروسها به طور کلی اعتماد کرد. هرچند که به نظر می رسد آزمایش  تست یک آنتی ویروس توسط خودتان منطقی تر و عاقلانه تر باشد. (بعنوان مثال یکی از آنتی ویروسها اقدام به چنین کاری کرده و با اعلام برتری در همه زمینه ها نسبت به رقبا و شناسایی 100% ویروسها نگذشتن حتی 1 ویروس ناشناخته از آن و اسکن در کمترین زمان و...!!!! اقدام به تغییر رنکینگ و رتبه بندی خود کرده و خود را در صدر جدول قرار داده. سپس با خریدن لایسنس اتشار نتایج رده بندی و نشریه موسسه ویروسشناسی کرده و در سایت و تبلیغات خود با عنوان نتایج آن نشریه منتشر کرده است.)
برخی از شرکتها اقدام به طراحی سایتهای غیر معتبر کرده و اقدام به انتشار نتایج قلابی در این سایتها کرده و همواره خود را درصدر قرار می دهند. بنابراین بیشترین اعتماد شما می تواند به دو موسسه VB100% و Check Mark باشد آن هم با اعتیاد و وسواس.
شرکتهایی مثل Kaspersky و NOD32 اقدام به تبلیغات گسترده در سطح جهانی می کنند. حتی بعضی از این شرکتها برای اینکه خود را برتر از دیگری نشان دهد اقدام به انتشار ویروس و بدافزارها می نمایند. و خودشان اقدام به کشف آن می نمایند. حتی این آنتی ویروسها اقدام به تشخیص ویروسهای خیالی کرده و به شما نشان می دهند که سیستم شما ویروسی بوده است (اگرچه از قبل ویروسیاب داشتید).
شرکتهای بزرگی آمریکایی برای حضور در بازار جهان سوم به دلیل آمریکایی بودن خود کاری نسبتا راحتتر و با هزینه ای کمتر را پیش رو دارند. ولی بازهم برای بقا نیاز به تبلیغات دارند. هرچندکه این شرکتها نه تنها هیچ هزینه ای را در ایران متقبل نمی شوند بلکه لایسنس معتبر را به ایران ارائه نمی دهند.
در میان شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروسهای تراز اول جهان شرکت کوییک هیل یکی از  ضعیفترین سیستم تبلیغاتی در بین ویروسیابهای  مطرح را داراست. این ویروسیاب هرچند توانسته در برخی کشورها (مثل انگلیس و هند و نیوزلند و آمریکا) با استفاده از سیستم فروش بزرگ خود به بازار خوبی دست پیدا کند اما در میان کشورهای درحال توسعه هنوز جای کار دارد. این شرکت اعتقاد به جذب مشتری با استفاده از تکنولوژی برتر خود و پشتیبانی و ساپورت قوی و شبکه گسترده فروش برای بازاریابی خود می باشد و چندان به تبلیغات در سطح مطبوعات بزرگ جهان ندارد.
البته بخشی از تبلیغات شرکتها اجازه استفاده و آپدیت آنتی ویروسهای غیرقانونی (کرک شده) از سرورهای مخصوص آپدیت برنامه های کرکی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد