بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

نرم افزارهای روسی Kaspersky و Doctor Web

در این مبحث می خواهیم به بررسی آنتی ویروسهای فوق بپردازیم. ابتدا باید متذکر شویم که نرم افزار ضد ویروس دکتروب (Dr Web) به دلیل برخورداری از تکنولوژی بسیار پایین -در واقع این نرم افزار را باید جزو نرم افزارهای Utility و کمکی دانست نه یک آنتی ویروس- سرعت پایین اسکن، ناقص بودن بانک اطلاعاتی لیست ویروسها، ضعف در آپدیت و سرعت بسیار پایین آپدیت لیست ویروسها، پشتیبانی ضعیف و... از بررسی بیشتر آن معذوریم.
اما ویروسیاب کاسپرسکای یکی دیگر از آنتی ویروسهای مطرح وپرفروش در کشورمان می باشد. این آنتی ویروس دارای تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار گسترده در سطح جهان می باشد. شاید یکی از کشورهایی را  که بتوان گفت کاسپراسکای کاربر زیادی در آنجا دارد، کشور چین می باشد - به دلیل دارای بودن زبان واسط چینی و همچنین وجود نسخه کرکی و بدون لایسنس در آن کشور-.
این آنتی ویروس دارای لیست ویروس بسیار کاملی می باشد. و روزانه چندین بار آپدیت می شود. -هر چند که به نظر بعضی از متخصصین امنیت، روسها در این بخش نیز برطبق خصیصه معروفشان دست از تقلب برنداشته و با کشف یک ویروس همان ویروس را با همان کارکرد و نام جدید منتشر ساخته و خودشان اقدام به کشف مجدد آن میکنند، از اینرو کارشناسان این آنتی ویروس و در کل آنتی ویروسها اروپای شرقی و روسیه را پیشنهاد نمی کنند- .
سرعت اسکن و شناسایی این نرم افزار بسیار پایین می باشد. اگر از Windows XP Professional استفاده می کنید، بعد از نصب این نرم افزار سرعت بوت  ویندوز خیلی کند شد، تعجب نکنید!!! این هم یکی دیگر از ویژگی های این آنتی ویروس می باشد.
وجود دانلود رایگان به همراه Crack در اینترنت از مزایای این ضدویروس در ایران محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد