بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بازار داغ داغ ویروس و آنتی ویروس!!!

همیشه روزهای سرد پایانی سال میلادی، روزهای داغ ویروس و آنتی ویروس می باشد. معمولا در اواخر سال میلادی حمله های بزرگ امنیتی کامپیوترهای سراسر جهان را تهدید می کند. از اینرو مردم سراسر جهان به فکر افزایش امنیت رایانه های خود می افتند.
ما هم در این جا می خواهیم مهمترین راه های پیشگیری و مقابله با حملات آخر سال را بیان کنیم:
1- ابتدا به سایت مایکروسافت رفته و آخرین Patchهای امنیتی مربوط به نسخه ویندوز خود را دانلود کرده و سیستم عامل خود را ایمن کنید.
2- اگر از هیچ ویروسیابی استفاده نمی کنید و یا از آنتی ویروس بدون لایسنس و کرک شده استفاده می کنید، حتما اقدام به خرید یک آنتی ویروس خوب و معتبر (لایسنس دار) از شرکتهایی که دارای سرویس پشتیبانی در ایران می باشند کنید و آنرا همیشه به روز نگهدارید.
3- در صورت بروز هر مشکل و یا آلوده شدن کامپیوتر به ویروسهایی که آنتی ویروس شما قادر به تشخیص و از بین بردن آن نیست، فورا با سیستم پشتیبانی و یا نماینده آنتی ویروس تماس حاصل فرمایید.
4- اگر از آنتی ویروس با فایروال استفاده می کنید (بعضی از آنتی ویروسها دارای فایروال رایگان بر روی نسخه معمولی خود هستند مثل کوییک هیل نسخه  Desktop Plus)، حتما فایروال آنرا فعال (Active) کنید. اگر از ویروسیاب بدون فایروال استفاده می کنید، حداقل فایروال (دیواره آتش) ویندوز خود را روشن (On) کنید.
5- سعی کنید از سایتها غیرمطمئن کمتر بازدید کنید.
6- نسخه Browser خود را حتما بروز نمایید. علاوه بر آپدیت نرم افزاری که شما برای بازدید سایتها از آن استفاده می کنید (مثل فایرفاکس یا اپرا و یا ...)، نسخه Internet Explorer خود را هم به آخرین نسخه (7 یا بالاتر) ارتقاء دهید. اینکار موجب بسته شدن بعضی از حفره های امنیتی ویندوز می شود.
7- سعی کنید کمتر از Outlook Express برای دریافت ایمیلها استفاده کنید، شما می توانید از نرم افزارهای دیگر جایگزین استفاده نمایید.
8- ایمیل های مشکوک و یا ایمیل را که فرستنده آن را نمی شناسید باز نکنید و آنرا از صندوق پست الکترونیکی پاک نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد