بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

ویژگی های مهم کوئیک هیل تحت شبکه Admin Console 3.0 - بخش چهارم

Remote Un-installation  (حذف از راه دور)
System Administrator می تواند  Quick Heal AntiVirus / Total Security از قبل نصب شده را در هر Client PC در شبکه از هر جایی از شبکه با استفاده از Quick Heal Admin Console حذف کند.

Centralized Client Configuration
Quick Heal Admin Console برای تنظیمات آنتی ویروس Client مورد استفاده قرار می گیرد.

Remote Scan
با استفاده از Admin Console مدیر سیستم (System Administrator)  می تواند  هر ایستگاه کاری Client را در شبکه از هر جایی در شبکه بدون در خطر افتادن شبکه و عملکرد سیستم Scan کند.

Centralized Schedule Scan
کار بر می تواند  اسکن را در Clients  از طریق Quick Heal Admin Console 3.0 با گزینه های مختلف تنظیمات Scan برای ایستگاههای مختلف در فواصل زمانی متفاوت برنامه ریزی (زمان بندی) کند.

Client Exclusion Facility (قابلیت محدودیت Client)
ایستگاههای کاری محدودی می توانند از به کاربردن تنظیمات خارجی که انعطاف پذیری بیشتری به Administrator می دهند محروم شوند.

Easy Server Management (مدیریت سرور آسان)
تنظیمات Admin Server به Admin Console Server   امکان مهاجرت آسان ازیک ایستگاه به ایستگاه دیگر بدون تاثیر بر Clients دیگر شبکه می دهد.
مثلا Quick Heal Cleints  را در شبکه به Quick Heal Admin Console Server دیگری راهنمایی میکند. در موردی که Administrator بخواهد Quick Heal Admin Console Server  موجود را به چند سیستم دیگر تغییر دهد این ویژگی Quick Heal Admin Console Server را به راحتی قابل مدیریت و قابل نگهداری می کند.

 ) Export - Import Facility قابلیت Export - Import )
این ویژگی امکان Export – Import  تنظیمات مهم Admin Console را به منظور تامین نگهداری آسان در مود نصب مجدد Quick Heal Admin Console  در برپایی های بزرگتر شبکه می دهد.

Inactive Clients Tracking ( دنبال کردن   Client های غیر فعال)
Quick Heal Admin Console 3.0  بطور اتوماتیک  Clients  را که بعد از بکارگیری  Quick Heal از شبکه خارج شده اند را  پیدا می کند و ورودی های مرتبط با آنرا در کنسول حذف می کند و بنابراین به مدیر برای بهینه کردن استفاده از Admin Console کمک می کند.

Report Generation (تولید گزارش)
گزارش را بطور مرکزی متشکل از جزئیات محصول به همراه جزئیات تنظیمات و حوادث مربوط به ویروس با قابلیت چاپ ارائه می کند.
 کاربر همچنین می تواند گزارشهای مفصل Client  شامل آدرس IP ، نام کامپیوتر ، نسخه محصول، تاریخ پایگاه ، آخرین ویروس یافت شده و سایر اطلاعات  را تولید کند.


Flexible License Management(مدیریت انعطاف پذیر لایسنس)
افزایش لایسنس های جدید و نوسازی همه مجوزها بسیار آسان و تنها محدود به افزایش شماره سریال(Serial Number)  را از نظر قانونی به راحتی قابل نگهداری می کند.
Roaming Client (گشتن در Client)
این ویژگی  باعث می شود Quick heal مستقیما از اینترنت در موردی که ایستگاه کاری  Client در شبکه متحد نیست Update شود.
کار بر می تواند وقتی که به مکانهای مختلف با NoteBook می رود و در شبکه نیست از این ویژگی استفاده کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
گنج7دریا یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد