بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

Update Manager (مدیریت بروز رسانی) نسخه تحت شبکه AC3 بخش سوم

Quick Heal Admin Console 3.0. همچنین Update Manager را معرفی کرده که همه بروزآوری ها را در یک مکان مرکزی دانلود می کند و مشتریان Quick Heal بطور اتوماتیک برای دریافت بروزآوری ها از این مکان مرکزی (سرور) استفاده می کنند.
بمنظور استفاده موثر از منابع سیستم Update Manager ، بروزآوری(Update) را برای سیستم های 9x و سیستمهای مبتنی بر NT بطور جداگانه ذخیره می کند.


- Update Manager به اندازه کافی برای نگه داشتن شاخه های Major update  (بروزرسانی اصلی) و Daily updates (بروزرسانی روزانه) به منظور تامین Integrated Updates (بروزرسانی های یکپارچه) باهوش است،
به منظور ارائه دادن بروزرسانی یکپارچه که اجازه میدهد کوییک هیل کامپیوننتها را به همراه تعاریف Malware  های مختلف بروزرسانی کند و  بنابراین نیاز به دانلود جداگانه patch  هر محصول یا خود راه حل Malware  را برطرف می سازد.

- Update Manager قادر به دریافت بروز رسانی ها نه فقط  از طریق ارتباط مستقیم اینترنتی بلکه همچنین از سایر ارتباطات غیرمستقیم مانند Proxy Server  یا  SOCKS3 یا  SOCKS2 می باشد.

- Update Manager  کزارشهای آسان برای خواندن و چاپ را در مورد فعالیتهای بروزرسانی فراهم می کند.

- Update Manager قبل از انجام بروزرسانی جدید از نسخه قبلی Backup  می گیرد که باعث استفاده بهینه از گستره قابل دسترسی  و کنترل موثر در مورد راه حلهای اورژانسی می شود.

- Update Manager قابلیت برگشت بروز آوری را دارد که به مدیر سیستم برای ناسازگاری اشکالزدایی مرتبط با برنامه های خاص سازمانی وابسته به Browser انعطاف میدهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوالفضل شنبه 14 مهر 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://aboolfazl.blogsky.com

وبلاگ جالبی داری منو با اسم بیا تو پول پارو کن تو قسمت لینک وبلاگت وارد کن تا منم تو رو وارد کن اینطوری بازدید بالا میره وارد کردی تو قسمت نظرات وبلاگم خبرم کن تا واردت کن بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد