بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

از کجا بفهمیم که یک آنتی ویروس اورجینال است؟

1-     به سایت آنتی ویروس مراجعه کرده و لیست نمایندگی ها را مشاهده کنید. اگر یک شرکت آنتی ویروس اورجینال عرضه کند حتماً اسم آن شرکت در لیست نمایندگی ها وجود دارد. (و می توانید از آن شرکت بخرید) ( بهترین و ساده ترین راه ممکن )

2-     ویروسیابهای آمریکایی مثل سیمانتک (نورتون) و مک آفی نماینده رسمی در ایران ندارند و اصلاً هیچ محصولی را به ایران (بخاطر تحریم) نمی فروشند. (حتی از نمایندگی های دیگر کشورها)

3-     اگر نیازی به ساپورت داخل کشور و به زبان فارسی ندارید و امکان خرید اینترنتی با کارتهای اعتباری جهانی مثل مسترکارت یا ویزا را دارید، فقط از سایت رسمی آنتی ویروس می توانید خرید کنید.

4-     آنتی ویروس را که با لایسنس خریداری می کنید حتماً باید دارای یکSerial Number  (و در برخی از ویروسیابها مثل کوئیک هیل بعد از نصب یک Activation Code که نرم افزار به شما ارائه می دهد) باشد. در هنگام نصب حتماً به اینترنت وصل باشید تا مطمئن شوید که نرم افزار سایت شرکتهای اصلی را چک می کند (اگر چه در برخی از آنتی ویروسها امکان نصب بصورت Off Line و با یک License وجود دارد که آن هم حتماً باید بوسیله اینترنت و در سایت رسمی آن شرکت دریافت شود).

5-     نصب آنتی ویروس باید یک پروسه کامل و معمولی باشد و نباید هیچگونه فایلی برای ثبت بصورت دستی کپی و یا اجرا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد