بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

تکنولوژی DNA Scanدر آنتی ویروس Quick Heal

استفاده از Quick Heal تقویت شده با تکنولوژی DNA و تجربه امنیت ویژگیهای پیشرفته Quick Heal  

فناوری DNA :

درست مثل تست DNA که با دقت کامل هویت یک شخص را مشخص می کند و تاریخی از ریشه های ژنهای اسکن شده (DNA) ارائه می دهد، بطور مشابه. شرکت CAT تکنولوژی  DNA Scan را به صورت انحصاری در دنیای آنتی‌ویروسها ارائه کرده است " One n Only "

این تکنولوژی در آینده آنتی ویروسها یک گام بیشتر از ذهنهای بدخواه و افراد خرابکار می‌باشد. DNA Scan بر اساس تکنیک بازرسی (بازبینی) کدهای عمیق با تجزیه کدها و رمزها، مشخصات و طبقه‌بندی اطلاعات، که ژنهایی از  Malware ها، مخربها و مقصودهای مخرب را ردیابی می کند. بر اساس تعیین هویت مثبت این مخربها، فایلهای مشکوک که به آن گمان بد می‌رود را قرنطینه می کند و همچنین تغییراتی را که برروی رجیستری سیستم انجام شده را پاک می کند. ما به آن می‌گوییم «یک قدم جلو باش». قطعات نرم افزاری را حتی قبل از اینکه به عنوان ویروس شناخته شوند شناسایی و ردیابی می‌کند. این ویژگی به مراقبت از Bot ها و Backdoorها، مخربها که روزانه قبل از بروزرسانی سیستم (و یا قبل از کشف اضای ویروس) ظاهر می‌شوند کمک می کند، «جلوگیری پیش از Update».

آن می تواند عیناً Malware های بسته‌بندی شده ناشناس را بدون گرفتن قسمت زیادی از منابع سیستم کشف کند. این سیستم به ژنهای برنامه برای کشف این که آیا آن یک قصد بد دارد یا نه نگاه می کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد