بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

مشخصات فنی Quick Heal Admin Console 3.0 نسخه تحت شبکه کوییک هیل

شرکت  Quick Heal Technologies Ltd. پیشرو راه حل امنیتی در هند تحت نظارت شاخه "Quick Heal" می‌باشد. از زمان آغاز به کارش شهرت جهانی را به خاطر R&D قدرتمند در زمینه تکنولوژی آنتی ویروس و امنیت اینترنتی بدست آورده است. این شرکت تنها شرکت آنتی ویروس هندی است که جوایز مهم زیر را بدست آورده است:
1_ VB 100% 
 Virus Bulletin  یک سازمان مستقل بریتانیایی است که محصولات رابر پایه توانایی آنها برای شناسایی همه ویروسها تایید می کند و یک معیار مهم در صنعت آنتی ویروس می باشد.
2_ Checkmark Certification
  Checkmark یک گواهی معتبر است که بوسیله West Coasts Labs UK داده می شود که یک سازمان بین‌المللی است. Checkmark کیفیت بالا و استانداردهای کاربری قابل اطمینان همه نرم افزارهای امنیتی را تایید می کند.
West Coasts Labs  یکی از قابل احترام ترین سازمانهای امنیتی IT در جهان است که محصولات امنیتی کامپیوتر را آزمایش و تایید می کند.
Quick Heal با اعتبار بدست آورده خود میلیونها کاربر را با حمایت تیم قوی و حرفه ای مدیریت، مهندسین و شرکای شبکه ای در جهان و به همراه ریاست اصلی خود در هند،  در سراسر جهان پوشش می‌دهد.
Quick Heal محصولاتی برای موسسه های حقوقی و علمی  تجارتهای کوچک و کاربران خانگی دارد.
شرکت  Quick Heal Technologiesبرای خدمت به مشتریان با بهترین تکنولوژی در زمینه آنتی ویروس
 Quick Heal Admin Console 3.0 را بوجود آورد ه است.

Quick Heal Admin Console 3.0
Quick Heal Admin Console 3.0 نر م افزار آنتی ویروس با ابزار مدیریت متمرکز بر پایه وب (Web-Based) برای محافظت شبکه از انواع مختلف تهدیدهای بدخواهانه به طور مرکزی می باشد.
این محصول با تکنولوژی Client Server به همراه Active Agent در همه گره ها (نقاط اتصال) روش کار و استفاده آسانی دارد که System Administrator را قادر به نصب، حذف، تنظیات، بروزرسانی و کنترل کامپیوترها از راه دور در شبکه (monitor) می کند. این وسیله یک پایانه قوی فرمان (Console) بر پایه وب (Web-Based) دارد که محیط  دوستانه (کاربرپسند) برای کاربر نهایی فراهم  می کند. آن می تواند در سرورهای وب شناخته شده مانند IIS‌ و Apache تنظیم شود.
همچنین با تنظیماتSSL برای ارتباطات شبکه به راحتی از هر ایستگاه کاری در شبکه قابل دسترس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد