بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

یو تی ام های جهانی

با توجه به افزایش چشمگیر تهدیدات سامانه مدیریت یکپارچه تهدیدات، جزء جداناشدنی شبکه های سازمانی کئچک، متوسط و بزرگ هست.

چندین شرکت در تولید UTM ها فعالند من جمله، سایبروم (cyberoam)، محصول Fortigate (فورتیگیت) شرکت فورتینت (Fortinet)، سکورایت کوییک هیل (Quick Heal Seqrite)، وبروم (Webroam)، سوفوس (Sophos).

مثل خیلی از نرم افزارهای بزرگ که در هند تولید می شوند، تجهیزات امنیتی یو تی ام نیز سهم بزرگی از تولیدات خود را در هند تشکیل می دهند. شرکت کوییک هیل، سایبروم، وبروم هر سه شرکت هندی می باشند، سوفوس انگلیسی هم با خریداری شرکت سایبروم، اقدام به تولید یو تی ام در کشور هند کرده است.

کوییک هیل هم نسخه جدید خود را طراحی مجدد نموده و با ظاهری زیباتر و پرفرمنسی بهتر توانسته بخشی از بازار را به خود اختصاص دهد.

سوفوس هم در کنار یو تی ام ضعیف آستارو (متن باز)، یو تی ام سایبروم را با برند جدید به بازار ارائه می دهد که سهم خوبی در بازار به دست آورده. البته با کوچ برخی نیروهای سایبروم به شرکتهای رقیب مانند وبروم، کمی مشکل در تولید نسخه های جدیدتر دارد که حتما مدیران آن در حال رفع نقص آن می باشند.

فورتینت هم با همان ظاهر و سیستم عامل فورتی او اس در حال بازاریابی و فروش می باشد.

پس از خریداری شرکت سایبروم توسط سوفوس، بخشی از متخصصین خبره سایبروم از آن جدا شده و شرکت وبروم را تاسیس کردند. وبروم با پایداری بالاتر و امکانات مدیریتی و مانیتورینگ خود توانسته به یکی از بهترین برندهای حال حاضر دنیا تبدیل شود. قیمت مناسب در کنار فناوری های تک این شرکت توانسته بازار خوبی را در عرض چند سال اخیر به خود اختصاص دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد