بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

موبایل سکیوریتی کوییک هیل در حال حاضر برای کاربران آندروید رایگان است

پونا، 29 جولای 2014: شرکت تکنولوژی کوییک هیل، ارائه دهنده راه حل های امنیتی فناوری اطلاعات، اعلام کرد که امنیت تلفن همراه کوییک هیل در حال حاضر برای تمام کاربران آندروید رایگان است. کوییک هیل  برای محافظت از میلیون ها کاربر آندروید، 'Antivirus & Mobile security for all' را ارائه می دهد. موبایل سکیوریتی کوییک هیل برای آندروید با ویژگی های امنیتی جدید افزایش یافته که آن را جامع ترین راه حل های امنیتی تلفن همراه برای کاربران می سازد. یکی از ویژگی های اصلی این محصول امنیت شخصی است، که برای کمک به کاربران در زمان اضطراری طراحی شده است. هنگام فعال سازی این ویژگی، پیام SOS حاوی موقعیت مکانی کاربر، به شماره های تماس جایگزین تعیین شده در هنگام ثبت نام، ارسال می شود. وضعیت کاربر فیس بوک و توییتر نیز با این پیام SOS به روز خواهد شد. به طور خلاصه، غنی سازی تجربه کاربر و افزایش ایمنی از ویژگی های جدید اضافه شده می باشند.


آقای Abhijit Jorvekar، قائم مقام، سرپرست فروش جهانی و بازاریابی، تکنولوژی های کوییک هیل، گفت: "امنیت و حفظ حریم خصوصی در دستگاه های تلفن همراه ضروری است همانطور که افراد کمی از مردم می توانند میزان تهدیدات دانلود یک برنامه خاص را برآورد کنند. با این حال، می توان آن را تا حد زیادی به حداقل رساند. در حالی که راه حل های امنیتی تلفن همراه در حال توسعه هستند، برای درک اینکه چگونه برنامه های کاربردی موبایل به خطرات امنیتی که ممکن است به حریم خصوصی کاربران وارد شود و یا به حمله نرم افزارهای مخرب واکنش نشان دهند، تجزیه و تحلیل کامل انجام شده است. تیم ما شبانه روز برای بهینه سازی راهکارها و ارتقای تجربیات کاربران تلاش می کند.


برای کاربران ثبت نام شده موبایل سکیوریتی آندروید کوییک هیل، کوییک هیل ارتقاء رایگان به توتال سکیوریتی کوییک هیل برای آندروید را ارائه می دهد. این ارتقاء برای تعمیق تجربه مصرف کننده و به شناخت ارتباط طولانی و متقابلا سودمند است.


آقای کایلاش کتکار مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی، شرکت تکنولوژی های کوییک هیل گفت: "طبق گزارش تهدیدات فصلی، افزایش عظیم کاربران تلفن آندروید همراه با بازار های اپلیکیشن آندروید غیرقانونی موجب افزایش بدافزار شده است." او ادامه داد: "این قاعده رو به رشد آندروید با دانلود بی شمار، آنها را به چند عنصر آزار دهنده مانند مهاجم، و یا تبلیغات ناخواسته، نشت اطلاعات شخصی و تهدیدات امنیتی تبدیل می کند. نسخه رایگان هم اکنون با چندین ویژگی جدید طراحی شده است که به محافظت از مصرف کنندگان در برابر تهدیدات امنیتی و رسیدگی به مشکلات ایجاد شده توسط دستگاه های از دست رفته و یا به سرقت رفته مجهز شده است."


ویژگی های زیر آنچه را که امنیت تلفن همراه کوییک هیل در یک برنامه باید برای هر دستگاه آندروید داشته باشد، می باشند:


اسکن سریع - این یک اسکن درخواستی می باشد که دستگاه تلفن همراه را به درخواست کاربر اسکن می کند.


برنامه زمانبندی اسکن - این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا به برنامه اسکن خودکار ویروس در یک زمان مناسب دسترسی یابند.


مشاور خصوصی - به کاربران کمک می کند تا برنامه های نصب شده بر روی تلفن های خود را که ممکن است حریم خصوصی شان را تحت تاثیر قرار دهند، بررسی کنند.


مشاور امنیت - راهنمای کاربران در مورد تنظیماتی که می تواند امنیت کلی گوشی های هوشمندشان را تحت تاثیر قرار دهند.


به اشتراک گذاشتن نرم افزار - اجازه می دهد تا کاربران نرم افزار امنیتی موبایل کوییک هیل را با دیگر دستگاه های آندروید به اشتراک بگذارند.


مدیریت دستگاه از راه دور (RDM) - با پورتال RDM کوییک هیل، کاربران می توانند مکانی که دستگاه شان قرار دارد را ببینند. آنها می توانند از راه دور دستگاه شان را قفل و باز کنند، و حتی تمام داده های خود را از طریق پورتال پاک کنند.


رجیستر با TRAI - به کاربران اجازه می دهد تا شماره هایشان را با خدمات DND از هند رجیستر کنند. آنها همچنین می توانند با TRAI علیه شماره های ناخواسته شکایت کنند.


این نرم افزار هم اکنون از این لینک قابل دریافت می باشد.




درباره ی تکنولوژی Quick Heal


شرکت تکنولوژی های کوییک هیل ارائه دهنده راهکارهای امنیتی دارای تاییدیه ISO 9001 می باشد. تکنولوژی های کوییک هیل در سال 1993 تاسیس شده و پس از آن به طور فعال در حال بررسی و توسعه نرم افزارهای آنتی ویروس بوده است. تکنولوژی های کوییک هیل با استخدام بیش از 1100 نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیت در سراسر جهان در 31 شعبه که دفتر مرکزی آن در شهر پونای هند می باشد، به میلیون ها نفر از کاربران در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.


محصولات تحسین شده خانواده کوییک هیل که با معیارهای صنعتی در امنیت کامپیوتر تولید شده است توسط آزمایشگاه معتبر ویروس شناسی نظیر ICSA Labs, AV-Test, AV Comparatives, Virus Bulletin, West Coast Labs UK و PC Security Labs مورد تایید قرار گرفته است.

این شرکت برنده جوایز Deloitte Fast 50 و Red Herring Asia می باشد که آن را در میان 100 شرکت برتر تکنولوژی های آینده آسیا قرار می دهد.


در طول 21 سال، بخش تحقیق و توسعه این شرکت برروی امنیت IT برای کامپیوترهای شخصی و برای شرکت های کوچک و متوسط​​، شبکه های قدرتمند و راه حل های امنیت محتوا برای حفاظت از منابع شرکت ها و کانال های ارتباطی متمرکز شده است. فعالیت فعلی بر روی راهکارهای امنیتی مبتنی بر فناوری ابری، راه حل های امنیتی جامعی ارائه می دهد که تهدیدات، حملات و ترافیک های مخرب را به صورت پیشگیرانه دفع می کند.


از آنجا که رویکرد تمرکز بر مشتری دارای اهمیت فراوانی است تلاش مستمر برای ارتقای کیفیت این شرکت صورت می پذیرد که منجر به پیشتازی در جلب اعتماد مصرف کننده خانگی، تلفن همراه و امنیت سازمانی  گشته شده است.


کوییک هیل با Microsoft و Intel برای ارائه راهکار های جامع امنیتی همکاری دارد که به مجتمع سازی کارآمد تر تکنولوژی های یکدیگر منجر می شود.


این شرکت در حال افزایش حضور جهانی خود با تاسیس دفاتر جدید در آمریکا، ژاپن و کنیا می باشد که در سال 2012 راه اندازی شده است. علاوه بر این، به یک شبکه عظیم و مرتبط با بیش از 15000 نمایندگی مجاز فروش و شبکه توزیع در بیش از 60 کشور جهان متصل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد