بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

ویژگی آنتی ویروس های موبایل بر روی اندروید

چیزهایی که از یک موبایل سکیوریتی کامل انتظار می‌رود، بیش از یک آنتی‌ویروس ساده برای موبایل است. اگرچه گرایش تفکرات مخرب و ویروس‌نویسان در حال میل به سمت دستگاههای قابل حمل مانند موبایل و تبلت بیشتر شده، اما نباید سطح انتظار از یک پکیج امنیتی را تنها محصور به ویروسیابی نمود. 

در میان سیستم‌عاملهای فعال در گوشی‌های موبایل هوشمند و PDAها بی‌شک گوگل اندروید در صدر فهرست قرار دارد. برمبنای تئوری تمرکز تبهکاران سایبری بر روی پرطرفدارترین سیستم عامل‌ها، انتشار بدافزارهای اندروید روز به روز در حال رشد می‌باشد. 

شرکتهای بزرگ امنیتی مانند کوییک‌هیل، مکافی، سیمانتک، ای‌ست، کسپرسکی دست به تولید پکیج‌های امنیتی ویژه موبایل‌های اندروید نموده‌اند که هر یک دارای ویژگی‌هایی می‌باشند. از این بین تکنولوژی‌های کوییک‌هیل توانسته با استفاده تجربیات خود در زمینه امنیت و بکارگیری و اجتماع چندین تکنولوژی یک نرم‌افزار جامع طراحی و با قیمتی کمتر از رقبای خود وارد بازار نماید.

پکیج امنیتی کوییک‌هیل علاوه بر ماژول ویروسیابی، از امکانات دیگری مانند مسدود کردن پیامک‌های ناخواسته، مسدود کردن تماس‌های خاص، امکان ردیابی گوشی پس از سرقت و... برخوردار می‌باشد.

در ویژگی ضد سرقت، شما می‌توانید از راه دور گوشی خود را قفل نمایید و شماره و مکان گوشی خود را بیابید. همچنین در صورت تعویض سیمکارت، شماره سیمکارت جدید فوراً به شماره از پیش تعریف شده پیامک می‌شود.

با استفاده از ویژگی مسدود کردن تماس صوتی، می‌توانید یک یا چند شماره خاص را مسدود نمایید. علاوه بر این می‌توانید امکان تماس به شماره خاصی را از گوشی خود مجاز شمارید. این ویژگی در مواقعی که شما می‌خواهید گوشی را به کسی بدهید تا فقط بتواند با شما تماس بگیرد کاربرد دارد.

ماژول محافظت از داده‌های حساس، امکان رمزنگاری فایل‌ها، شماره‌ها، SMSها و... بر روی گوشی شما را فعال می‌سازد.

برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت آنتی‌ویروس مراجعه نمایید. قیمت پک کامل موبایل سکیوریتی اندروید کوییک‌هیل 12000 تومان می‌باشد که از طریق فروشگاه اینترنتی قابل تهیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد