بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

تبلیغ سایتی غیر معتبر از وبگردی 20 و 30 صدا و سیما

سایتی که توسط بخش وبگردی 20:30 تلویزیون معرفی -تبلیغ- شده یک سایت غیر معتبر و غیررسمی (iransetup.ir)‌می‌باشد که انواع نرم‌افزارها از جمله آنتی‌ویروس‌های غیر اورجینال و کرکی را ارائه می دهد. حتی این سایت تائید ستاد ساماندهی وزارت ارشاد را هم دارا نمی باشد.

بر طبق ادعای این سایت بی اسم و رسم که شامل هیچ تلفن، آدرس یا مشخصات صاحب سایت نیست، اقدام به خرید انواع آنتی ویروس از شرکتهای اصلی و فروش به مشتریان خود می کند.

نکته قابل توجه قیمت های نجومی این سایت برای انواع آنتی ویروس‌ها می‌باشد. اکثر آنتی ویروس ها با قیمتی کمتر با پشتیبانی و توسط نمایندگان رسمی آنها در ایران ارائه می شود. جالبه که قیمتها از قیمتهای رسمی سایتهای خارجی ارائه دهندگان آنتی ویروس اورجینال بیشتره.

ضمناً توضیح راجع به نحوه پشتیبانی و آپدیت و عدم دریافت نمایندگی توضیحی داده نشده است.

آنتی‌ویروسهای Avast، AVG، Avira، Bitdefender، ESET، F-Secure، G-Data، Kaspersky، Symantec و  Quick Heal توسط این سایت به فروش می‌رسد.

به نظر می‌رسد این وب‌سایت متعلق به سری وب‌سایت های تبلیغات آنتی‌ویروس شید می‌باشد. آنتی ویروس شید یک ضد ویروس ایرانی-خارجی غیر معتبر می‌باشد که با ادعای ایرانی بودن و دارای موتور آنتی‌ویروسهای آویرا و ای‌ست بوده که اخیراً این دو آنتی‌ویروس اقدام به مسدود کردن وب‌سایت و نرم‌افزار مربوطه کرده‌اند.

آنتی‌ویروس شید که فقط قابلیت آنتی‌ویروس را داراست، از قابلیت‌های امنیتی دیگر مانند، فایروال، آنتی‌فیشینگ، آنتی‌اسپای‌ویرو، آنتی‌اسپم، بروزر پروتکشن و... برخوردار نیست.

ضمناً به علت استفاده از موتور آنتی‌ویروس‌های خارجی، از امکان شناسایی ویروس‌های جدید و خدمات لابراتواری بی‌بهره می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد