بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

عرضه کوییک هیل موبایل سکیوریتی اندروید

کوییک‌هیل گوشی‌های اندروید را امن‌تر می‌کند.

رونمایی از راهکاری برای امنیت موبایل اندروید


تکنولوژی‌های کوییک‌هیل، پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی در سطح جهان، از Mobile Security Suite for Android رونمایی کرد. با این رونمایی، شرکت کوییک‌هیل یک جهش سریع در هدف‌گذاری بازار جهانی کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید برداشته است.

موبایل سکیوریتی اندروید کوییک‌هیل

کایلاش کتکار مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی تکنولوژی کوییک‌هیل گفت: " گوشی‌های هوشمند فناوری‌های مبتنی بر شخص می‌باشد که به تدریج به بخش ضروری و مهم زندگی شخصی و حرفه‌ای تبدیل شده است. مردم از سرگرمی‌های پایه، تغییر زنگ‌ها فراتر رفته‌اند و استفاده از تلفن‌های همراه را برای کاربردهای پیشرفته‌تری مانند ارسال و دریافت بی‌سیم ایمیل، وبگردی، تجارت موبایلی و خدمات بانکداری مبتنی بر موبایل آغاز کرده‌اند. با آغاز بکار این نرم‌افزار امنیتی، ما از پژوهش‌های عمیق و دانش کوییک‌هیل در زمینه تکنولوژی آنتی‌ویروس، جهت پاسخگویی به نیازهای امنیتی و محافظت از اطلاعات این دسته از کاربران بهره برده‌ایم. همچنین  در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از راهکارهای امنیتی برای پلتفرم‌های بلک‌بری (Blackberry) خواهیم بود."

موبایل‌های هوشمند مبتنی بر اندروید به خاطر محبوبیت و دسترس‌پذیری فراروان و عرضه‌ی گوشی‌های تحسین‌برانگیز توسط تولیدکنندگان مطرح، به سرعت درحال افزایش سهم خود از بازار موبایل می‌باشد. گزارش‌های اخیر نشان داده است که سهم بازار اندروید رشد خیره کننده‌ای داشته و بیش از 50% از کل بازار اسمارت‌فون‌ها را به خود اختصاص داده است که این آمار بر پراستفاده‌ترین سیستم‌عامل موبایل در جهان صحه می‌گذارد.

کوییک‌هیل موبایل سکیوریتی برای اندروید یک راهکار جامع امنیتی می‌باشد که ویژگی‌های کلیدی نظیر  محافظ ویروس، مسدود کردن تماس‌های صوتی، مسدود کردن پیامک، ضد سرقت و قابلیت‌های محافظت از داده را ارائه می‌دهد. اسکن خودکار و بلادرنگ ویروس و جاسوس‌افزارها به همراه گزینه اسکن اختیاری برنامه‌های نصب شده ارائه می‌گردد. فیلترینگ تماس‌های صوتی به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌های ناخواسته را با پیکربندی لیست‌های سیاه و سفید پیکربندی نمایند. ویژگی مسدود کردن پیامک امکان مسدود کردن به صورت سایلنت SMSهای آلوده، SMSهای ناخواسته و هرزنامه و SMSهای کلاهبردارانه را فراهم می‌سازد. محافظت داده به کاربران اجازه می‌دهد تا موبایل مفقود یا به سرقت رفته شده‌ی خود را از راه دور قفل نمایند و اطلاعات شخصی خود را با ارسال یک پیامک از پیش تعریف شده حذف نمایند. این محصول قدرتمند همچنین از ویژگی ضدسرقت برای ردیابی و مکان‌یابی گوشی گم شده یا مسروقه پشتیبانی می‌کند که می‌تواند گوشی تلفن همراه مسروقه را غیرقابل استفاده نماید.

سنجای کتکار مدیر ارشد فنی و یکی از موسسین تکنولوژی‌های کوییک‌هیل گفت: "بسیاری از حوادث امنیتی در فضای کاربردی سیستم‌عامل اندروید درحال رخ دادن می‌باشد. می‌توانم بگویم که اندروید همان راهی را می‌رود که سیستم عامل DOS در دهه 80 پیمود. مشاهدات ما نشان می‌دهد که آگاهی و اطلاعات کاربران گوشی‌های هوشمند درباره نیازمندی‌های امنیتی دچار نقص و کاستی‌های فراوانی می‌باشد و این امر به صورت غیرمستقیم به مجرمان سایبری کمک می‌کند تا ساده‌تر به اهدافشان برسند. با انتشار این راه حل امنیتی برای اندروید، با ارائه برنامه‌ای بسیار ساده، با کاربری آسان، ولی همچنان راه حلی قدرتمند برای به محافظت از گوشی‌های هوشمند  کاربران می‌پردازیم."


برای اطلاعات بیشتر:

http://qhi.ir/android


دانلود نسخه اندروید:

http://quickheal.ir/downloads.asp


درباره Quick Heal شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه دهنده‌ی ابزارهای جامع امنیت اینترنتی و تکنولوژی آنتی‌ویروس در سطح جهان می‌باشد. این شرکت در سال 1993 با تحقیق و توسعه بر روی تکنولوژی‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون حق ثبت بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در انحصار این شرکت می‌باشد. خدمت‌رسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از 350 نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیتی را در 20 شعبه و با دفتر مرکزی مستقر در پونای هند گردهم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.

Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیار صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند. کسب جوایز و تائیدیه‌هایی از موسسات معتبر رده‌بندی و معیارسنجی امنیت فناوری اطلاعات جهانی مانند ICSA Labs، Virus Bulletin (VB100%) و  West Coast Labs (چک‌مارک) انگلستان از دیگر افتخارات کوییک‌هیل محسوب می‌شود. شرکت برنده جایزه 100 شرکت برتر آسیایی توسط Red Herring 2009 می‌باشد.

محصولات امنیتی کوییک‌هیل توسط مصرف‌کنندگان خانگی، شرکت‌های کوچک، مؤسسات دولتی و شرکت‌های بزرگ جهت محافظت رایانه‌ها در برابر ویروس‌ها و دیگر تهدیدهای مخرب استفاده می‌شود. دوراندیشی، کوئیک هیل را در کلاسی جدا قرار داده و اجازه می‌دهد تا به طور مداوم برای بهبود عملکرد، کیفیت محصولات، خدمات و مزایای هزینه‌ای و قیمتی بکوشد.
Quick Heal با دارا بودن شبکه توزیع در بیش از 50 کشور جهان مشغول عرضه و پشتیبانی از محصولات کوییک‌هیل می‌باشند.

شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمی و با مجوزها و تائیدیه‌های کامل، وظیفه فروش، پشتیبانی، خدمات و امور لابراتواری محصولات امنیتی کوییک‌هیل در ایران را بر عهده دارد. محصولات اوریجینال کوییک‌هیل را می‌توانید از فروشگاههای معتبر نرم‌افزاری و یا فروشگاه اینترنتی http://shop.quickheal.ir تهیه نمایید. در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات کوییک‌هیل می‌توانید از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانی http://www.QuickHeal.ir  ارتباط برقرار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد