بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

برگزاری همایش امنیتی - رایگان برای مدیران IT سازمانها و شرکتها

برگزاری همایش امنیت کوییک‌هیل
شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل درصدد برگزاری سومین همایش امنیت در حوزه فناوری اطلاعات با محوریت تازه‌های محصولات امنیتی کوییک‌هیل با رویکردی متفاوت در ایران می‌باشد. 

به گزارش ایتنا، در این همایش آقای شریکومار نایر مدیر امور بین‌الملل کوییک‌هیل و آقای دکتر علی‌اکبر جلالی از اساتید برجسته کشوری سخنرانی خواهند کرد.

آشنایی با چالش‌های امنیتی پیشروی دستگاههای دولتی و راهکارهای مقابله با آنها، نقش اصلاح روش‌های امنیتی در توسعه IT و امن‌سازی شبکه‌های سازمانی با تکیه بر محصولات تکنولوژی‌های کوییک‌هیل از مباحث مطروحه در این سمینار تخصصی – کاربردی خواهد بود.


لذا از همهٔ مدیران، کارشناسان و همکاران در حوزه فناوری اطلاعات سازمان‌ها، شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی بزرگ کشور دعوت می‌شود تا با مراجعه به آدرس زیرhttp://qhi.ir/reg.php نسبت به ثبت نام جهت شرکت در این همایش اقدام نمایند.


ضمناً به شرکت کنندگان در سمینار امنیتی کوییک‌هیل که در تیرماه برگزار می‌شود، گواهینامه دوره امنیتی کوییک‌هیل اعطا می‌شود.

لازم به توضیح است شرکت در این سمینار و نیز یک شب اقامت در هتل به صورت رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده است.


علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به سایتhttp://qhi.ir/reg.php ،از طریق تلفن ۷۷۱۴۲۵۲۶، پیامک ۳۰۰۰۴۶۲۵ یا ایمیلinfo@qhi.ir تماس حاصل فرمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد