بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

ابزار Windows Spy در آنتی ویروس کوییک هیل (Quick Heal)

این ابزار برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در خصوص یک نرم افزار در حال اجرا بکار می رود. کاربران آنتی ویروس کوییک هیل می توانند با اجرای نرم افزار کوییک هیل(Quick Heal Anti Virus) در قسمت چپ صفحه اصلی  برروی گزینه Extra کلیک کرده و سپس از میان گزینه‌های موجود گزینه Windows Spy را کلیک نمایند.Quick Heal Windows Spy Tool
در این صورت پنجره مقابل مشاهده خواهد شد که با کلیک برروی نشانه نشانگر ویندوز اسپای  و drag نمودن آن و رها سازی اشاره‌گر ماوس برروی پنجره برنامه مورد نظر که در حال اجرا می باشد می‌توانند به اطلاعات جامعی از نرم افزار مربوط دسترسی پیدا کنند.
در صورتی که کاربران آنتی ویروس بخواهد برنامه مربوطه را از حالت اجرایی خارج نمایند کافی است برروی   کلیک نمایند تا برنامه مزبور خاتمه یابد.
این اطلاعات شامل نام برنامه(Application Name)، نام فایل اصلی(Original File Name) ، نام شرکت سازنده(Company Name)،  توصیف فایل(File Description)، نسخه فایل(File Version)، نام داخلی(Internal Name)، نام محصول(Product Name)، نسخه محصول(Product Version)، اطلاعات مربوط به کپی رایت(Copyrights Information) و یادداشتها (Comments) می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد