بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

نود32 (NOD32) پیشرفته‌ترین آنتی‌ویروس کاغذی

شاید خیلی از افراد به محض اینکه با نام ناد32 -که در ایران بنام نود32 هم شناخته می‌شود- روبرو می‌شوند فکر می‌کنند با پیشرفته‌ترین و یکی از بهترین ویروسیابها جهان سروکار دارند.
اما کافی است که این نرم افزار را بر روی رایانه خود نصب کنند، همه چیز متفاوت با نام و رنکینگ و جوایز آن است. NOD32 یک آنتی‌ویروس اهل اروپای شرقی (اسلواکی) که از نظر حضور در بازار بزرگ IT جهان علی الخصوص نرم‌افزار جایی ندارد. بازار بزرگ نرم‌افزاری جهان در اختیار 3 کشور ایالت متحده آمریکا، هندوستان و ایرلند می‌باشد.
فروش NOD32 بیشتر در کشورهای توسعه‌نیافته و جهان سوم می‌باشد و در بازار بزرگ اروپا و آمریکا و حتی آسیای شرق نتوانسته به ره به جایی ببرد.
NOD32 دارای معایبی می‌باشد که می‌توان به سرعت پایین اسکن، اتلاف و مصرف بیش‌از اندازه منابع و Resource سیستم، کند کردن بوت ویندوز، نداشتن GUI و اینترفیس زیبا، سیستم آپدیت کند و با حجم بالا، نداشتن مدیریت شبکه و سرور کارآمد و کاربرپسند، عدم شناسایی بسیاری از ویروسها، تخریب برخی فایلها در هنگام اسکن، عدم توانایی از بین بردن فایلهای سیستمی آلوده شده، نداشتن ویژگی بروز بودن و سیستم‌های جدید مانند انجین مالویر و انجین روتکیت و... نام برد.
اما به هر حال ناد32 توانسته با تبلیغاتی حجیم و با صرف هزینه‌هایی گزاف و با استفاده از ضعف اطلاعات کارشناسان IT کشورمان بازار نسبتاً مناسبی را برای خود دست و پا کند. اما برای ماندن بر روی سیستم‌های سازمانهای دولتی و کاربران حرفه‌ای می‌بایست تغییرات عمده‌ای را در انجین نرم‌افزار خود دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد