بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

چرا کوییک هیل؟

این آنتی‌ویروس یکی از بهترین آنتی‌ویروسهای جهان چه در بخش کلاینتی و انجین و چه دربخش مدیریت شبکه‌ای می‌باشد. گواه این حرف کسب تائیدیه‌های متعدد از موسسات بزرگ امنیتی و ویروس‌شناسی جهان و استفاده انجین کوییک هیل در بسیاری از نرم‌افزارهای بزرگ جهان مانند IQ مدیریت ایمیل فرانسوی و شرکت بین‌المللی Aladdin و چند ین  شرکت بین‌المللی امنیتی از کوییک هیل می‌باشد.
مجله بین‌المللی CRN که اقدام به رده‌بندی آنتی‌ویروسها کرده اخیراً اعلام کرده که کوییک‌هیل مقام نخست را از سیمانتک در بخش فروش قاپیده است.
کوییک هیل جزء 40 آنتی‌ویروس جهانی می‌باشد که دارای انجین منحصر بفرد خود می‌باشد، جزء 10-15 شرکت همکار امنیتی مایکروسافت و جزء 5 آنتی‌ویروس برتر جهان می‌باشد که البته در برخی رنکینگ‌ها مقام نخست را نیز کسب کرده است.
امروزه مشتریان بزرگی در جهان در حال استفاده آنتی‌ویروس کوییک هیل هستند که می‌توان به شرکت نوکیا، بانک مرکزی هند (Core Banking)، بسیاری از دانشگاههای معتبر، قوه قضائیه غنا، گروه شرکتهای Mogh  و خرید 10 هزار لایسنس جهت نصب بر روی کامپیوترهای فروشی، و مشتریان بسیاری از کشورهای استرالیا، برزیل، اتریش، بلغارستان، مصر، فرانسه، غنا، مجارستان، یونان، اندونزی، سنگاپور، ویتنام، ایران، ایتالیا، کنیا، اوگاندا، تانزانیا، روآندا، برونئی، بنین، مالزی، مکزیک، نپال، هلند، نیوزلند، نیجریه، نروژ، عمان، لهستان، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، اسلونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سریلانکا، تایلند، توگو، ترکیه، امارات متحده عربی، انگلستان، آمریکا و یمن از آنتی‌ویروس کوییک هیل استفاده می‌کنند.
مایکروسافت نسخه ویندوز خود را در هند که با ویژگی‌های خاصی منتشر کرده بود، به همراه ویندوز آنتی‌ویروس کوییک هیل را به صورت Built-in نصب کرده و بفروش می‌رساند.
شاید مزیت عمده کوییک هیل در آنتی‌ویروس در بخش شبکه آن می‌باشد که نظر بسیاری از مشتریان شبکه‌ای و سازمانی را به این آنتی‌ویروس جلب کرده است. در کنار این ویژگی، سرعت بالای اسکن، عدم کاهش سرعت بوت ویندوز بعد از نصب آنتی‌ویروس، افزایش امنیت سیستم و بروز بودن، امکانات فراوان و پیشرفته و کاربردی جانبی -که بسیاری از آنها انحصاراً متعلق به کوییک‌هیل است-، تکنولوژی DNA Scan در جهت شناسایی ویروسهای ناشناخته، پشتیبانی و امکان ارتباط با گروه پشتیبانی شرکت بواسطه نمایندگان و یا در مواردی خاص مستقیم، قیمت مناسب محصولات، استفاده از تیم‌های بسیار قوی هندی در بخش‌های تولید نرم‌افزار آنتی‌ویروس، تولید امکانات شبکه‌ای مدیریتی، لابراتوار ویروس‌شناسی و پشتیبانی فنی و... نیز کوئیک هیل را محبوب نزد متخصصان گردانیده است.
حدود 2 سالی که کوییک هیل به واسطه نماینده خود درایران -شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس- وارد کشور شده توانسته جایگاه فروش نسبتاً خوبی را برای خود در ایران نیز مهیا کند. و بسیاری از داکیومنتها و منابع را من از سایت فارسی wwww.quickheal.ir و برخی را از سایت اصلی و برخی را نیز اط سایتهای معتبر ویروسشناسی دریافت کرده‌ام. امیدوارم مفید فایده شما خوانندگان عزیز قرار بگیرد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد