بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

۱۰ ویژگی‌های برتر آنتی‌ویروس کوییک‌هیل


Anti Virus


ویروس‌ها(viruses)، کرم‌ها(worms) و تروجان‌ها(trojans) به صورت اتوماتیک شناسایی کرده و از بین می‌برد. از فایلهای شما محافظت می‌کند. همچنین آلودگی‌ها را از الصاق‌های(attachments) ایمیل و دانلودهای اینترنتی بصورت خودکار اسکن و پاکسازی می‌کند.

 


Anti-Spyware 


قبل از اینکه جاسوس‌افزارها(spywares) بر روی کامپیوتر شما نصب شود از ورود آن جلوگیری می‌کند. از طریق شناسایی و پاکسازی اسپای‌ویرها و مسدودسازی فعالیتهای سارقان اطلاعات خصوصی از حریم خصوصی شما بصورت خودکار محافظت می‌کند.

 


Firewall


فایروال 3.0 کوییک‌هیل آگنیتوم اجازه دسترسی هکرها و سارقان اطلاعات به کامپیوتر شما را قفل می‌کند. محافظت جامعی را در برابر حملات شناخته‌شده و ناشناخته، تحت شبکه داخلی و خارجی را برای شما فراهم می‌سازد.

 


Anti-Spam


از ورود نامه‌های الکترونیکی ناخواسته (ایمیلهای Spam)، میل‌های حمله کننده سایتها قلابی -شبیه سایتهای رسمی که اطلاعات بانکی و یا پسورد و یا اطلاعات خصوصی را می‌دزدند-(Phishing)، ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته(junk mails) و میلهای مبتذل ناخواسته (porn mails)، را قبل از اینکه به صندوق ورودی (inbox) شما برسد جلوگیری می‌کند.

 


AntiPhishing


همه سایتهایی را که به آن وارد می‌شوید را از لحاظ فعالیت‌های کلاهبردارانه به‌صورت خودکار اسکن می‌کند و شما را در برابر هر حمله فیشینگ (سایتهای کلاهبردارنه‌ای که شبیه سایتهای رسمی در جهت سرقت اطلاعات وجود دارند) در پیمایش سایتهای اینترنتی محافظت می‌کند.

 


Data Theft Protection


مانع کپی همه نوع دیتا و فایلی از سیستم شما به حافظه‌های قابل جابجایی (مثل دیسکهای فلش، مموری، رم‌ریدر، کول‌دیسک، MPlayer، هارد اکسترنال، درایوهای قلمی یا دیگر ابزارهای ذخیره‌سازی) و همینطور برعکس توسط افراد ناشناس می‌شود.

 


Privacy Protection


همه تاریخچه‌های وقایع(history logs) و اثرات باقی‌مانده فعالیتها را بوسیله از بین‌بردن پیگیری‌ها(Track) پاکسازی می‌کند. همچنین تاریخچه و لیست آخرین فایلهای بازشده توسط برنامه‌های مختلف را از بین می‌برد و حریم خصوصی شما را حفظ می‌نماید.

 


PC2Mobile Scan


ویروس‌ها و جاسوس‌افزارها را از گوشی‌های موبایل، PDAها و Smart phoneها تنها با اتصال آنها به PC شما اسکن و ویروس‌کشی می‌کند.

 


Anti-Rootkit


Rootkit‌ها(روتکیتها) را بطور پیشگیرانه از طریق انجام اسکن عمیق سیستم شناسایی و پاکسازی می‌کند. پروسس‌های در حال اجرا، رجیستری و فایلهای سیستمی را از هر نوع فعالیت مشکوک روتکیت که در سیستم مخفی نگه داشته شده است، اسکن می‌نمایند.

 


AntiMalware


انجین جدید پیشرفته اسکن مخربها(Malware)، رجیستری، فایلها و فولدرها را با سرعت فوق‌العاده زیاد اسکن می‌کند و به طور جامع جاسوس‌افزارها(Spyware)، تبلغ‌افزارها(Adware)، نرم‌افزارها کلاهبرداری و سرقت(Roguewares)، شماره گیرنده‌ها(Dialer)، ریسک‌افزارها(Riskware) و بسیاری دیگر که پتانسیل خطر در سیستم شما دارند را شناسایی و پاکسازی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد