بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

مقایسه بین نرم‌افزارهای ضدویروس NOD32 و ™Quick Heal

مقایسه آنتی‌ویروس‌های کوییک‌هیل و ناد32به دنبال درخواست بسیاری از دوستان در مورد مقایسه کوییک هیل با ناد۳۲ (یا همون نود۳۲) این هم مقایسه کاملی بین این دو آنتی ویروس:

 

توضیحات

Quick Heal

NOD32ویژگی
 Quick Heal Technologies Pvt. Ltd., IndiaEset, SlovakiaCompany Name

تکنولوژی DNA Scan از تکنولوژی Heuristics پیشرفته‌تر است.

DNA Scan Technology

Heuristics TechnologyTechnology

محافظت آنلاین کوئیک هیل(آنلاین پروتکشن) امنیت بیشتری در برابر ویروسهای شناخته شده و نا شناخته نسبت به ویژگی AMON ناد 32 می دهد

محافظت آنلاین کوییک هیل فایلهای سیستم شما را در مقابل ویروس اسکن می کند، هرگاه آنها اجازه ورود پیدا کنند ، کپی ، اجرا، فعال و یا تغییر نام پیدا کنند. همچنین سیستم شما را در برابر فعالیتهای ویروس مانند کنترل می کند و به شما هشدار می دهد. این برنامه قادر به کشتن ویروسهای آنلاین است. در آغاز راه اندازی کامپیوتر لود می شود و می توانید آیکون مربوط به آنرا ببینید. در هر راه اندازی از گزینه هرگاه در اینترنت جستجو می کنید، فلاپیهای دستیابی ایمن هستند چون محافظت آنلاین کوئیک هیل از شما در برابر هرگونه حمله ویروس محافظت می کند.

ویژگی AMON ناد32 یک برنامه اسکن فایل با حافظه مستقر است که همیشه در زمان روشن بودن کامپیوتر فعال است. آغاز اتوماتیک AMON بعد از Restart کامپیوتر یک دفاع بنیادی در مقابل رموز بد خواهانه است.

Access MONitor (AMON) Configuration

در ناد 32 اگر کاربر بخواهد فایلی را attach کند و بخواهد از ویروسی نبودن آن مطمئن شود مجبور است آنرا اسکن کند ولی در کوءیک هیل با استفاده از property-sheet-feature ویروسی بودن یا نبودن آن مشخص می شود و در زمان اسکن صرفه جویی می گردد.این امر به کاربر به ویژه در مورد فایلهای بزرگ کمک می کند.

کوئیک هیل هم چنین ویژگی و علاوه بر آن property-sheet-feature را دارد که تحت آن کاربر بر property هر فایل یا فولدر کلیک می کند و متوجه می شود ویروسی است یا نه.

ویژگی on-demand-scanner ناد 32 به کاربر امکان می دهد بر هر فایل یا فولدر کلیک راست و آنرا اسکن کند.

On - Demand - Scanner

ویژگی MS office کوئیک هیل با DMON ناد 32 مشابه است.

MS office protection : کوئیک هیل با MS office 2k/xp برای تامین محافظت صد در صد یکپارچه می شود. اطمینان حاصل می کند که ویروس از فایلهای اجرایی دور می شود.

Microsoft office document گاهی شامل ویروسهایی است که در زمان باز بودن document فایلهای دیگر را آلوده می کند. ویژگی DMON ناد32 در برابر اینگونه خطرات ایجاد محافظت میکند. نسخه اخیر internet explorer به Microsoft document امکان می دهد از طریق جستجوگر مستقیم از اینترنت باز شود. DMON این فعالیت را کنترل و از ویروس جلوگیری می کند.

Document
MONitor(DMON)
Configuration

ایمیل پروتکشن کوئیک هیل همان کاری را می کند که IMON و EMON ناد32 با هم انجام می دهند. این ویژگی واحد کوئیک هیل توانایی انجام کارهای بسیار فراوان و مفید برای کاربر دارد مثلا جلوگیری از استفاده از منابع کمتر سیستم(less system resources) ، جلوگیری از Slow down سیستم و بسیاری کارهای دیگر.

Smart e-mail protection این ویزگی کوییک‌هیل به ایمیلهای شما حساس است. در حالیکه استاندارد عملی mail protection محو کامل فایل آلوده است، ما محتوای حذف انتخابی را معرفی کردیم.کوئیک هیل همه ایمیلها و MIME format را اسکن و پشتیبانی می کند.

ویژگی IMON ناد32 ایمیل را از طریق پروتکل POP3 اسکن می کند.

internet MONitor
(IMON) Configuration

Smart e-mail protection
این ویزگی کوییک‌هیل به ایمیلهای شما حساس است. در حالیکه استاندارد عملی mail protection محو کامل فایل آلوده است، ما محتوای حذف انتخابی را معرفی کردیم.کوئیک هیل همه ایمیلها و MIME format را اسکن و پشتیبانی می کند.

 

 ویژگی EMON ناد32 ایمیلهای وارده را از طریق واسطه MAPI اسکن می کند.

Email MONitor
(EMON) Configuration

* Stops Spy ware ارسال ایمیلهای ناخواسته از سیستم شما را متوقف می‌کند. جلوگیری از اتلاف پهنای باند و کارهای بیهوده و ارسال میلهای ویروسی از مزایای این ویژگی Quick Heal می‌باشد.

کوِییک هیل تنها به مشتریان قابل اطمینان اجازه فرستادن ایمیل می دهد. اگر مشتری در لیست ایمیلهای قابل اطمینان نباشد کوئیک هیل به آن اجازه فرستادن ایمیل نمی دهد و از شما کسب تکلیف می کند. بسیاری از worm ها به طور اتوماتیک ایمیلهایی با SMTP می فرستند.این ویژگی عملکرد این نوع از malware را خنثی می کند.

 ناد 32 این ویژگی را ندارد.

Trusted Mail Client
 

 حمایت و پشتیبانی را از Quick heal messenger
 امکان فرستادن ایمیل های مطمئن از طرف کوئیک هیل را فراهم کرده است. Mail spoofing در زمان دریافت شما یک لامپ چشمک زن می بینید. اگر قرمز باشد هشدار ویروس است.سبز برای آپدیت و پیامهای عمومی و زرد برای هشدار فریب (Hoaxes alert) می باشد.

 ناد32 برای تماس با مشتری از ایمیل یا windows messenger استفاده می کند.

Messenger Services
 

 Active Sensor کوییک هیل کارهای محافظتی را در مقابل Backdoorها، Wormها و تروجان‌ها انجام می دهد که 50%-60% ازکل تهدید ها را تشکیل می دهند.
در هزینه های مرمت و بهره وری صرفه جویی می کند. عمل آنها را ردیابی می کند و حسگر مطمئن می شود که خطر قبل از خزیدن ویروس به دستگاه شما رفع شده است.

 ناد 32 این ویژگی را ندارد.

Sensor
 

کوئیک‌هیل به سرعت به محل حرکت می کند و درباره فایلی که با نام ویروس آلوده شده اطلاعات می دهد. به طور اتوماتیک ویروسهای احتمالی را در حافظه می کشد و عمل پیشنهادی را به طور ساده در متنی شرح می دهد.

 ناد 32 این ویژگی را ندارد.

Memory Scanning
 

این ویژگی کوئیک هیل به کاربر امکان اسکن هر فایل یا فولدری را در حال کشیدن و رها شدن (Dragging & droping) بر روی موتور اسکن کوئیک هیل می دهد. به کاربر کمک می کند زمان اسکن را ذخیره کند.

 ناد 32 این ویژگی را ندارد.

Drag & Drop Scanning

 فرض کنیم هر کاربر تمام روز را کار می کند و وقت اسکن Pc کامپیوترخود را ندارد. با استفاده از این روش او می تواند اسکن را برای وقت مناسبی بعد از کار روزانه برنامه ریزی کند. سیستم به طور اتوماتیک بعد از اسکن خاموش می شود.با این روش کاربر مجبور نیست صبر کند اسکن تمام شود و سیستم را خاموش کند.

 با این ویژگی کاربر می تواند اسکن را برنامه ریزی کند و پس از آن سیستم به طور اتوماتیک خاموش می شود.
 

 ناد 32 این ویژگی را ندارد.

Schedular

این ویژگی به کاربران در محافظت از تنظیمات شان روی آنتی ویروس و یا حذف آنتی ویروس از روی سیستم کمک می کند.

این ویژگی به کاربران در محافظت از تنظیمات شان روی آنتی ویروس و یا حذف آنتی ویروس از روی سیستم کمک می کند.

 خیر

Password Protection

 آپگرید کامل: آپگریدهای کوئیک هیل بر مبنای نقاط واحد و کامل هستند. کوئیک هیل به طور هوشمندانه ای فایلهای تعریفی مناسب را دانلود می کند و نرم افزار را بدون نیاز به Restart آپگرید می نماید.این روش انعطاف پذیر است و می تواند به وسیله خود کاربر انتخاب شود همچنین فایل آپگرید می تواند از اینترنت یا درایوهای شبکه گرفته شود.

 آپگرید کامل: آپگریدهای کوئیک هیل بر مبنای نقاط واحد و کامل هستند. کوئیک هیل به طور هوشمندانه ای فایلهای تعریفی مناسب را دانلود می کند و نرم افزار را بدون نیاز به Restart آپگرید می نماید.این روش انعطاف پذیر است و می تواند به وسیله خود کاربر انتخاب شود همچنین فایل آپگرید می تواند از اینترنت یا درایوهای شبکه گرفته شود.

 بله

Upgrade

اجازه پرش از روی فایل یا فولدر را در طول اسکن می دهد. بعد از کامل شدن اسکن ترتیب خاموشی سیستم را فراهم می کند.

اجازه پرش از روی فایل یا فولدر را در طول اسکن می دهد. بعد از کامل شدن اسکن ترتیب خاموشی سیستم را فراهم می کند.

 خیر

Smart Time Savers

کوییک‌هیل بجای Push updates  از تکنولوژی Pull updates  سود می‌برد که با رفتاری مشابه کار می‌کند، ولی نیازمندی‌ها آپدیت را به صورت اتوماتیک بدون مسدود کردن یا داشتن لود مفرط انجام می‌دهد.

 بله (pull-update)

 بله (push-update)

Push/ Pull Updates

 کوئیک هیل برای کاربران خانگی و حتی حرفه‌ای در طول استفاده آسان است.

 نقشه و اجزای مرکز کنترل کاربرپسند می‌باشد.

 نقشه و مقیاس مرکز کنترل کمی گیج کننده است.

Control Center layout

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد