بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

خلاصه‌ای از برتری‌های کوییک‌هیل نسبت به دیگران

Access MONitor (AMON) Configuration

محافظت آنلاین کوییک هیل فایلهای سیستم شما را در مقابل ویروس اسکن می کند، هرگاه آنها اجازه ورود پیدا کنند ، کپی ، اجرا، فعال و یا تغییر نام پیدا کنند. همچنین سیستم شما را در برابر فعالیتهای ویروس مانند کنترل می کند و به شما هشدار می دهد. این برنامه قادر به کشتن ویروسهای آنلاین است. در آغاز راه اندازی کامپیوتر لود می شود و می توانید آیکون مربوط به آنرا ببینید. در هر راه اندازی از گزینه هرگاه در اینترنت جستجو می کنید، فلاپیهای دستیابی ایمن هستند چون محافظت آنلاین کوئیک هیل از شما در برابر هرگونه حمله ویروس محافظت می کند.
محافظت آنلاین کوئیک هیل(آنلاین پروتکشن) امنیت بیشتری در برابر ویروسهای شناخته شده و نا شناخته نسبت به ویژگی AMON برخی دیگر آنتی ویروسها دارد می دهد

On - Demand - Scanner

ویژگی on-demand-scanner به کاربر امکان می دهد بر هر فایل یا فولدر کلیک راست و آنرا اسکن کند.
کوئیک هیل هم چنین ویژگی ای  را دارد و علاوه بر آن  ویژگی property-sheet-feature را دارد که تحت آن کاربر بر روی property هر فایل یا فولدر کلیک می کند و متوجه می شود ویروسی است یا نه.
در آنتی ویروسهای دیگر  اگر کاربر بخواهد فایلی را attach کند و بخواهد از ویروسی نبودن آن مطمئن شود مجبور است آنرا اسکن کند ولی در کوءیک هیل با استفاده از property-sheet-feature ویروسی بودن یا نبودن آن مشخص می شود و در زمان اسکن صرفه جویی می گردد. این امر به کاربر به ویژه در مورد فایلهای بزرگ کمک می کند


internet MONitor (IMON) & Email MONitor  (EMON)
  Configuration

*ویژگی IMON در برخی آنتی ویروسها  ایمیل ها  را از طریق پروتکل POP3 اسکن می کند.
* ویژگی EMON  در برخی آنتی ویروسها  ایمیل ها را از  طریق واسطه MAPI اسکن می کند.
Smart e-mail protection این ویزگی کوییک  هیل به ایمیلهای شما حساس است. در حالیکه استاندارد عملی mail protection محو کامل فایل آلوده است، ما محتوای حذف انتخابی را معرفی کردیم.کوئیک هیل همه ایمیلها و MIME format  را اسکن و پشتیبانی می کند.
ایمیل پروتکشن کوئیک هیل همان کاری را می کند که IMON و EMON در آنتی ویروسهای دیگر  با هم انجام می دهند. این ویژگی واحد کوئیک هیل توانایی انجام کارهای بسیار فراوان و مفید برای کاربر دارد مثلا  استفاده از منابع کمتر سیستم(less system resources) ، جلوگیری از Slow down سیستم و بسیاری کارهای دیگر.


Document  MONitor(DMON) Configuration

Microsoft office document گاهی شامل ویروسهایی است که در زمان باز بودن     documentفایلهای دیگر را آلوده می کند.  این ویژگی( (DMON در برابر اینگونه خطرات ایجاد محافظت میکند. نسخه اخیر internet explorer به Microsoft document امکان می دهد از طریق جستجوگر مستقیم از اینترنت باز شود. DMON این فعالیت را کنترل و از ویروس جلوگیری می کند.
MS office protection  کوئیک هیل با MS office 2k/xp برای تامین محافظت صد در صد یکپارچه می شود. اطمینان حاصل می کند که ویروس از فایلهای اجرایی دور می شود.

Trusted Mail Client

کوئیک هیل تنها به مشتریان قابل اطمینان اجازه فرستادن ایمیل می دهد. اگر مشتری در لیست ایمیلهای قابل اطمینان نباشد کوئیک هیل به آن اجازه فرستادن ایمیل نمی دهد و از شما کسب تکلیف می کند. بسیاری از worm ها به طور اتوماتیک ایمیلهایی با SMTP  می فرستند.این ویژگی عملکرد این نوع از malware را خنثی می کند.

Messenger Services

* برخی آنتی ویروس ها  برای تماس با مشتری از ایمیل یا windows messenger  استفاده می کند.
Quick heal messenger  حمایت و پشتیبانی را از طریق اطلاعات فراهم می کند و لینک مطمئنی برای ارتباط است. پیامهای کوئیک هیل از طریق ایمیل نمی آیند . Mail spoofing  امکان فرستادن ایمیل های مطمئن از طرف کوئیک هیل را  فراهم  کرده است.  در زمان دریافت شما یک علامت چشمک زن می بینید. Hoaxes alert  اگر قرمز باشد هشدار ویروس است.سبز برای آپدیت و پیامهای عمومی و زرد برای هشدار فریب                                                                         می باشد.


Sensor

* ناد 32 این ویژگی را ندارد.

Active Sensor**
هاBackdoor کوییک هیل کارهای محافظتی در مقابل     
ها  انجام می دهد که                      Worm ,هاTrojan ,
50%-60% ازکل تهدید ها را تشکیل می دهند.
در هزینه های مرمت و بهره وری صرفه جویی می کند.        عمل آنها را ردیابی می کند و مطمئن می   Sensor     شود که خطر قبل از خزیدن ویروس به دستگاه شما رفع شده است.
Memory Scanning

* ناد 32 این ویژگی را ندارد.

**کوئیک هیل به سرعت به محل حرکت می کند و درباره فایلی که با نام ویروس آلوده شده اطلاعات می دهد. به طور اتوماتیک ویروسهای احتمالی را در حافظه می کشد و عمل پیشنهادی را به طور ساده در متنی شرح می دهد.
Drag & Drop Scanning

* ناد 32 این ویژگی را ندارد.

**این ویژگی کوئیک هیل به کاربر امکان اسکن هر فایل Dragging&droping یا   فولدری را در حال
 به موتور اسکن کوئیک هیل می دهد. به کاربر کمک می کند زمان اسکن را ذخیره کند.
Schedular

* ناد 32 این ویژگی را ندارد.

**با این ویژگی کاربر می تواند اسکن را برنامه ریزی کند و پس از آن سیستم به طور اتوماتیک خاموش می شود.
فرض کنیم هر کاربر تمام روز را کار می کند و وقت اسکن Pc کامپیوترخود را ندارد.  با استفاده از این روش او می تواند اسکن را برای وقت مناسبی بعد از کار روزانه برنامه ریزی کند. سیستم به طور اتوماتیک بعد از اسکن خاموش می شود.با این روش کاربر مجبور نیست صبر کند اسکن تمام شود و سیستم را خاموش کند.

Password Protection

خیر
این ویژگی به کاربران در محافظت از تنظیمات شان روی آنتی ویروس و یا حذف آنتی ویروس از روی سیستم کمک می کند.
Upgrade

* بله

** آپگرید کامل: آپگریدهای کوئیک هیل بر مبنای نقاط واحد و کامل هستند. کوئیک هیل به طور هوشمندانه ای فایلهای تعریفی مناسب را دانلود می کند و نرم افزار را بدون نیاز به Restart آپگرید می نماید.این روش انعطاف پذیر است و می تواند به وسیله خود کاربر انتخاب شود همچنین فایل آپگرید می تواند از اینترنت یا درایوهای شبکه گرفته شود.                       
Smart Time Savers

*خیر

اجازه پرش از روی فایل یا فولدر را در طول اسکن می دهد. بعد از کامل شدن اسکن ترتیب خاموشی سیستم را فراهم می کند.

Push/ Pull Updates

*بله                                                                (push-update) 39.* بله
(push-update)

(pull-update)
 **  بله                                                     **
 این ویژگی کوئیک هیل برای تحقق نیاز آپدیت اتوماتیک بدون مسدود کردن یا داشتن لود مفرط کار می کند.

Control Center layout

* نقشه و مقیاس مرکز کنترل کمی گیج کننده است.
** نقشه و مقیاس مرکز کنترل آشنا برای کاربر است.
کوئیک هیل برای کاربران خانگی در طول استفاده آسان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد